Kiedy startowaliśmy z Petsy, naszym celem było stworzenie platformy, która naprawdę wspiera Waszą pasję i profesjonalizm. Wsłuchujemy się w Wasze opinie i razem z Wami zmieniamy się na lepsze. Zobaczcie co przygotowaliśmy dla Was!
Uszczelniony system wysyłania zapytań
Wasz czas i preferencje są dla nas priorytetem. Dzięki Waszym uwagom dopracowaliśmy system tak, aby zapytania, które do Was trafiają były zgodne z waszymi preferencjami.
Kalendarz i Daty
Wolne i zajęte dni: Na Waszym profilu, na ekranie podsumowania zapytania dni, które macie oznaczone jako niedostępne, są teraz wyszarzone i niemożliwe do wyboru. Co więcej uwzględniamy również przedziały, czyli jeżeli wybieramy większy przedział tygodnia na noclegi to w środku nie może znaleźć się dzień który jest niedostępny.
Godziny w wizytach domowych i spacerach: Niedostępne godziny również automatycznie się blokują.
Ostrzeżenia dla klientów: Jeśli właściciel wybierze datę, lub pupila który nie pasuje do Waszych ustawień, system jasno poinformuje o tym tuż nad przyciskiem wysyłania zapytania.
Preferencje pupili
Od teraz nie przepuszczamy zapytań od właścicieli, których pupile nie są zgodni z Waszymi preferencjami. Co więcej jasno informujemy klientów o powodach, dla których nie możecie się zająć ich pupilem. System uwzględnia:
- Rodzaj zwierzęcia, liczbę pupili, które macie w ustawieniach, wielkość, wiek i płeć.
- Specjalne wymagania, np. lęk separacyjny, agresja czy potrzeba załatwiania się w domu.
Zwróćcie uwagę na stałych klientów, którzy mieli np. psy z którymś z nieobsługiwanych przez Was ustawienień. Np: pies lękliwy – wcześniej system mógł przepuścić takiego pupila, a obecnie po uszczelnieniu może odbić zapytanie.
Odległość od Waszej Lokalizacji
Jeżeli klient jest poza zasięgiem, który ustawiliście w preferencjach, Wasz profil nie wyświetli się w wynikach wyszukiwania. Wyjątek: klienci, którzy wchodzą na Wasz profil bezpośrednio – mogą to być Wasi stali klienci. Planujemy rozwijać funkcję „Stały Klient”, aby umożliwić dla nich indywidualne warunki.
Przeprojektowany flow zakupu spacerów
Mamy coś specjalnego dla tych z Was, którzy oferują spacery.
Możliwość zamówienia serii spacerów na raz
To coś na co wszyscy czekaliście 🙂 Nowy system zamawiania spacerów działa podobnie jak wizyty domowe:
Klient wybiera przedział oraz pory dnia – rano, południe lub wieczór, w które chciałby zamówić spacer. Ten sam sposób jest również dostępny dla osób, które wchodzą bezpośrednio na Wasz profil.
Po przejściu do podsumowania zapytania, może doprecyzować szczegóły, jak liczba spacerów czy dokładne godziny.
Wcześniej proces był skomplikowany i ograniczony. Teraz właściciele pupili mogą w jednym zapytaniu zarezerwować wiele spacerów – to oszczędność czasu i wygoda zarówno dla nich, jak i dla Was.
Zamawianie dodatkowej godziny spaceru jest teraz jeszcze prostsze!
Do każdego spaceru trwającego 30 min, dokupujemy w łatwy sposób kolejne 30 min, aby pupil mógł dłużej cieszyć się spacerem. Oznaczamy takie spacery dodatkowym znacznikiem (1h) przy godzinie spaceru.
Koniec z Niedopasowanymi Zleceniami
Zadbaliśmy o pełną zgodność z Waszymi preferencjami. Klienci nie będą już mogli przesłać zapytań o spacery dla pupilów, które nie odpowiadają Waszym ustawieniom. Dzięki temu unikamy nieporozumień i zbędnych negocjacji.
Co Dalej?
Te zmiany to dopiero początek! Cały czas rozwijamy Petsy, a Wasze opinie są dla nas kluczowe. Zachęcam Was do przejrzenia swojego profilu i przetestowania nowych funkcji. Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami – to dzięki Wam Petsy staje się lepsze!
A już niedługo będzie na się wszystkim lepiej … czatowało 🙂
Dziękuję, że jesteście częścią naszej społeczności. Razem budujemy coś naprawdę wyjątkowego.
Z pozdrowieniami,
Michał Wojewoda